En rabatt med röda tulpaner
Norra Älvsborg-Bohuslän

Må-bra-dagar

15 augusti 2022, kl 07:25 - 17 augusti 2022, kl 14:00

Vi vill erbjuda några härliga dagar där du bor i vacker miljö där du kopplar av, äter gott, umgås och njuter.

Ingemar Enström hämtar oss på måndagen den 15 augusti från:

Vänersborgs järnvägsstation kl. 7.25
Uddevalla museum kl. 7.50
Trollhättan resecentrum kl. 8.30

Han kör hem oss onsdag 17 aug kl. 14.00.

Program

Efter frukost varje morgon har vi avslappning, en stilla stund där vi slappnar av i sköna fåtöljer och lyssnar på rogivande musik. Piperska berättar historien om hur Piperska kom till och visar filmen ”Min Balsamerade Mor” första dagen. Vi ska få prova på Qigong samt Kundalinimeditation. Vi har underhållning uppträdande med musik och sång en kväll.

Frukost serveras 8.30, lunch 13.00, fika 11.00 och 15.30, kvällsmat 18.00 och kvällsfika 20.30

Piperska erbjuder mjuk och klassisk massage samt medicinsk fotvård till en kostnad av 500kr/behandling under 1 timme. Behandlingar som ni beställer betalas kontant eller med Swish i samband med behandling. OBS! Bokning av behandlingar är bindande.

Piperska tillhandahåller handdukar och sänglinne men du bäddar själv.

Anmälan

Sista anmälningsdag är den 16 juli till telefon: 0702-16 14 52 alternativ e-post: parkinson.nu@hotmail.se

Vid anmälan meddela specialkost och om du vill ha behandlingar samt om du vill bo i dubbelrum eller enkelrum. Ring gärna om du har frågor. OBS! 26 platser!

Pris

Parkinsonsjuka bjuder vi, medhjälpare betalar 700kr på bg 871–8793 senast 7 augusti. Om man uteblir utan att meddela betalar ni 700kr/person. Det gäller alla. (ord. pris är 2 985kr/person). Vi ska ha en väldig trevlig vistelse på Piperska.