Härnösand-Kramfors-Sollefteå

Hej alla medlemmar!

Publiceringsdatum: 15 juni 2022

Boxningsgruppen fortsätter

Även under sommaren kommer Boxningsgruppen att fortsätta sin viktiga verksamhet! Du som har frågor - välkommen att kontakta Margit Viklund, telefon 070/673 45 72!

Man som boxar på en sandsäck

God och nära vård - även för oss i Härnösand?

Inför höstens val hälsar HSO Funktionsrätt Härnösand alla & envar varmt välkomna till Dialogträff, onsdag 2022-08-10 kl. 18.30-20.30 med fokus på temat God och nära vård - även för oss i Härnösand?

Plats: Vi möts på Vårsta Diakonigård, Lönegrensgatan 12, Samlingssalen.

OBS! Följ skyltningen " Diakonisshuset."

Medverkar gör Elina Arab-Backlund, ordförande i regionens Hälso- och sjukvårdsnämnd (S) respektive regionråd Pia Lundin, 2:a vice ordförande i regionens Hälso- och sjukvårdsnämnd (Sjukvårdspartiet). Vidare medverkar Krister MCCarthy, ordförande i Socialnämnden i Härnösands kommun (S) respektive Margareta Tjärnlund, 2:a vice ordförande i Härnösands kommuns Socialnämnd (M).

Moderator för kvällen är Anders Bergman, känd radioröst i Västernorrland!

Kom och gör just Din röst hörd och möt berörda politiker i för kvällen, placerade i "heta stolen!"

Välkommen till höstterminens medlemsmöten!

Parkinsonföreningen Härnösand-Kramfors-Sollefteå möts under höstterminen 2022, sista måndagen  i varje månad, kl. 14.00-16.00.

Plats: Anhörigcenter, Köpmangatan 12, mittemot gamla Posten. Vid varje medlemsmöte kommer olika intressanta  teman att belysas!

Välkommen till höstterminens första medlemsmöte!

Vi möts måndag 29 augusti kl. 14.00.  Vi kommer att avnjuta årets underbara Surströmming med "tillbehör" - till självkostnadspris!

OBS! Mötesplatsen just denna gång är Klockargården, Säbrå.

Välkommen med Din anmälan före 25 augusti till Margit Viklund, telelefon 070/673 45 72 alternativt via e-post: margitviklundhsand@gmail.com

Tillönskan om en trevlig sommar!

Vi i Parkinsonföreningens styrelse tillönskar Er alla en trevlig sommar!

Rosa pioner